lørdag 31. januar 2015

Gammel kobberskatt



 Det går ganske lenge mellom hver gang jeg prøver meg på grønne planter i hus, eller planter i det hele tatt. De pleier dessverre ikke å få så gode levekår hos meg og da kan en vel heller ikke forvente at de trives og lever lenge. 

Nå nylig fikk jeg en god anledning til å kjøpe meg en fin plante. Nemlig da denne stilige kobberkjelen kom i hus.


Ble meget fornøyd med resultatet i stua. Syns kjelen er så dekorativ i seg selv. 


 Dette var en gammel kobberkjele som tilhørte familien, som min svigerfar tidligere hadde fått montert bein på. Svigermor hadde i tillegg lagt sjela i å pusse den blank og fin før jeg fikk den overlevert.



Denne skal nok få pryde stua en stund, 
om jeg bare klarer å holde liv i den da...


Ønsker alle en riktig god lørdagskveld og en videre god helg!

1 kommentar:

  1. Så flott det ble med planta oppi der :)
    Kjøper ikke de DYRESTE plantene jeg heller for å si det sånn *kremt*
    Bruker til gjengjeld lite penger på buketter,de dør IHVERTFALL fort ;)
    Fin fredag til deg :)
    Klem

    SvarSlett