lørdag 18. januar 2014

Langtidsprosjekt


Jeg har funnet ut at jeg trives med å ha mange jern i ilden. Spesielt når det gjelder håndarbeid. Jeg liker å variere litt, og jeg må som regel ha ett større langtidsprosjekt. Ettersom jeg nylig har gjort ferdig en kofte i alpakka til meg selv må jeg nå finne meg et nytt langtidsprosjekt. Eller jeg håper jo egentlig jeg kan være litt effektiv å bli fort ferdig så jeg får nyte godt av det denne vinteren… 

Hvordan er det med deg? 
Mange jern i ilden eller en ting om gangen? :)


Heklet lappeteppe er planen. Av bestemorruter som jeg syr sammen. Det finnes mange videoer av hvordan å lage bestemorruter på youtube. Blant annet denne.


7 kommentarer:

  1. Så heldig du er som kan hekle!

    Happy helg♥

    SvarSlett
  2. Hei Ingrid
    Så nydelig farge på garnet! Resultatet blir sikkert lekkert!
    Jeg liker definitivt ¨å hoppe elegant mellom ting og ha mange ting på gang samtidig.
    Tusen takk for koselig ord og hilsen på bloggen min. Fin lørdagskveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  3. Har nok mange jern i ilden jeg og, men ikke slike prosjekt, jeg kan hverken strikker eller hekle desverre:)
    Ser så koselig ut og sitte slik med hpndarbeid, avslappende:)) Og så blir det så fine ting a gitt:)

    ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
  4. Åh eg er fæl til å ha fleire prosjekt i gang på ei gang. Så nå har eg satt meg mål om å faktisk bare ha eit prosjekt om gangen.. og der ligger noen på vent...
    Lykke til med teppe! Er så koselig med bestemorruter!
    Ha ei fortsatt god helg!

    SvarSlett
  5. Eg er veldig flink til å starte på prosjekter og kan ha ein liten tendens til å la det stoppe opp - eller ta laaaange pauser i prosjektet...;) Kjekt med eit langtids og eit korttidsprosjekt!
    Tusen takk for søt kommentar , i fht lampen er den kjøpt hos Clas Ohlson og hengt opp på ein hylleknekt fra Ikea - billig og fin!
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  6. så kjekk blogg du har! Jeg har ofte mange prosjekter samtidig, for har en tendens til å begynne på småprosjekter hvis noe tar for lang tid ;-)

    SvarSlett
  7. Hehe så gøy og se at det er flere som bruker youtube til å hekle. Jeg lærte meg selv å hekle ved hjelp av youtube. Eneste problemet er da at jeg ikke klarer å lese oppskrifter fordi jeg har aldri lært meg navnene på maskene siden jeg alltid bare har sett ting på video :) Nydelig farge på lappene dine!

    SvarSlett