onsdag 16. oktober 2013

Heldige meg! Dixie...


Jeg var så heldig å vinne september give-awayen hos Har en drøm. Gaven var 1000kr i gavekort på Moolo. En helt utrolig fin gave! Lykkelig var jeg da jeg kunne bestille min første "ordentlige" veske. Har ikke kommet der at jeg har lagt så mye penger i slikt før. Men nå var det på tide å unne meg en skikkelig fin veske. Veskene hos Moolo er av merket Dixie (les mer om Dixie lenger nede). Jeg måtte jo selvfølgelig vise den frem her og samtidig takke Har en drøm for gaven, og Moolo for et fantastisk bra inntrykk av nettbutikken. (PS: dette er ikke et sponset innlegg selv om det sikkert høres sånn ut;)


Veska er perfekt i størrelse. Får plass til både Mac, lesestoff og strikketøy :)


For spesielt interesserte:
Dixie ble etablert i Horsens, Danmark i 2004 og tilbyr prisgunstig motetilbehør for jenter. Den første kolleksjonen ble lansert på Copenhagen Fashion Fair i august 2004. Siden det har Dixie klart å etablere en sterk identitet i både det nasjonale og internasjonale motebildet.

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny kjempe fin veske! Den er veldig lekker:-)

    SvarSlett
  2. Fy søren for en kjekk gave, veska var knallfin:)
    Natta:)

    SvarSlett
  3. Et meget godt valg!! :))
    Elsker veskene fra Dixie, og Moolo har et meget godt utvalg!
    Herlig at du ble fornøyd, og ja, fortsett og melde deg på hos meg, like stor sjans for og vinne som de andre, selv om du har vunnet tidligere:)

    Flotte bilder!!

    ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Utrolig flott veske...
    Omg må innrømme at jeg nok ikke vurderer at innlegg er sponset om bloggeren ikke skriver at det er det. En smule blå øyd, ja sannsynligvis :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Det gjør stort sett ikke jeg heller Siv - Anita :) En er jo pliktet til å merke sponsede innlegg. Men jeg tror ikke det er vanlig praksis å merke innlegg som ikke er sponset nei.
      En god dag til deg!

      Slett
  5. Heldige deg..., såååå lekker:)
    God helg....

    Annelise

    SvarSlett