fredag 31. januar 2014

Gamle skatter


I dag vil jeg vise dere bilder av noen skatter jeg har fått i hus. Morfar til min mann drev en tønnefabrikk i Haugesund. En del av tønnene derfra er tatt vare på av familien og vi er så heldige og har fått tre av disse. Ekstra stas er det med stempelet på lokket som også er initialene til oldefar til mannen min. En bruker jeg til ved, en til strikketøy og den tredje har jeg på lur til jeg kommer på noe lurt å bruke den til.





Denne flotte to-seteren er og fra samme mormor og morfar. Den har hatt fast plass på familiehytta til nå, og nå har vi vært så heldige å få den i hus hos oss. Det er min nye favorittkrok. Den er perfekt til å krype oppi med ei god bok og en kopp te eller med noe håndarbeid. Elles sitter jeg gjerne og bare nyter utsikten i denne. 

Har du noen gamle skatter du ikke ville vært foruten?


Vil ønske alle lesere en riktig god helg!

6 kommentarer:

  1. Elsker skatter ♥ kjempefine de tønnene, og stolen så veldig comfy ut :)
    Eg jobber forresten I Skudeneshavn, Hus & Him..
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte tønner,herligt med skatter:)
    God helg til deg.
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  3. Åh, så herlige skatter. Ja, jeg har mye arvegods med sjel som jeg ikke ville vært foruten, det er noe spesielt med det, historie og sjarm. Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  4. Så mange fine skatter! Heldige dere er som har fått de i hus :)

    SvarSlett
  5. Så vakre disse tønnene var- og ekstra vakre når man vet at de er fra familien. Ting med historie har liksom denne sjelen i seg.

    Ha en super dag!

    SvarSlett
  6. Greate post. Keep writing such kind of information on your page.
    Im really impressed by your blog.
    Hey there, You've done an incredible job. I'll certainly digg it and in my opinion recommend to my friends.
    I am sure they will be benefited from this website.


    My web page :: cara supaya cepat hamil

    SvarSlett