torsdag 22. mars 2012

Småglimt fra hjemmet mitt

 




         
    Favorittsofaen som jeg har fått av min svigermor.
          Den kjøpte hun når hun var på min alder.






Jeg er veldig glad i trappa vår. Hvitpigmenterte eiketrinn og hvitmalt gelender med glass. I tillegg er det ekstra høyt under taket her. Så hele trapperommet er veldig lyst og luftig.




Så litt fra loftstua:

Her dyrkes det gamle.... :) I hvert fall dominerer det mye av møbleringen.
Her oppe har vi ekstra høyde under taket og store vinduer fra gulvet og opp, med en flott utsikt.



          

Er veldig fornøyd med tapeten vi valgte i lesekroken; Nordic leaves 301001.
Stolen til høyre over har jeg to eksemplar av. Den er kjøpt brukt. Elsker stilen på den.



Jeg har lenge vært i tvil om hvordan jeg vil innrede loftstua, men jeg nærmer meg noe. Skal vise flere oversiktsbilder når jeg har fått en litt mer helhetlig stil. Ting tar tid...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar