torsdag 11. august 2011

Velkommen!

Jeg har lenge gått med en blogger i magen, men har ikke gjort noe med det før nå. Etter at jeg flyttet inn i nytt hus for halvannet år siden må jeg innrømme at jeg har blitt mer og mer huslig av meg. Jeg har alltid likt å lage mat, men de siste årene har jeg også blitt en veldig ivrig strikker, og symaskinen har fått sin faste plass på hobbyrommet. Jeg liker å ha det lunt og koselig rundt meg og blander ofte gammelt med nytt. Jeg innreder gjerne med ting som har en historie og sjel. Derfor finnes det foreløpig ingen dyre designmøbler hos meg ;) Vi har et stort område rundt huset som etter hvert skal omgjøres til hage. Vi har mange ideer og drømmer om hvordan det skal bli, så du skal ikke se bort i fra at det også blir litt hagesnakk her inne.

Jeg håper at noen vil ha glede og kanskje nytte av det jeg skriver om.

Ha en strålende dag og velkommen tilbake hit!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar