torsdag 11. august 2011

Hjelp! Hva skal vi ha til middag?

Flere enn meg som syns det er et slit å komme på fornuftige middager i hverdagen? 

Da har jeg et godt tips:
Lag deg noen ukesmenyer med de middagene dere liker. Menyene kan være helt forskjellige, eller noen favorittretter kan gå igjen. Jeg har laget fem menyer som vi rullerer på.


 Og for deg som liker å scrappe kan du jo lage 
menyene litt fine og bruke dem til pynt på kjøkken.


Men så, det mest geniale! Lag fullstendige handlelister for hver meny som du skriver ut og har klar når ny uke begynner. Jeg har kopiert opp fem lister av hver ukemeny dvs at jeg ikke trenger å skrive handleliste på 25 uker :D  Lag også plass til å skrive på andre ting som skal handles. Jeg har også sortert varene i kategorier slik at jeg slipper å gå på kryss og tvers i butikken..

1 kommentar: