onsdag 30. april 2014

Smart oppbevaring


Med barn i hus er det kanskje noen som kjenner seg igjen i at all slags leker og ting flyter rundt til enhver tid? 
Eller er det bare hos oss?

Et øyeblikk så vil fireåringen tegne, men så bare kort tid etter har hun lyst til å perle. Aktivitetsnivået er høyt, men tålmodigheten ikke likedan. Dermed ender det fort med at det flyter av halvferdige perlebrett, en haug med tegninger, klistremerker, fargeblyanter og mye mer. Det er i tillegg veldig upraktisk om en da har mindre søsken som kommer og raserer det som ligger fremme.



Nå har jeg endelig fått orden i sakene. Alt har fått sin plass. Jeg liker så godt disse eskene fra Søstrene Grene. De koster ikke så mye og er samtidig dekorative. Jeg har brukt god gammeldags dymo til å merke eskene. Så da skulle det ikke være noen tvil om hvor ting hører hjemme. Nå er håpet at jeg klarer å holde kjøkkenbenken fri for rot, og småtinga borte fra lillesøster. 
Vi får nå se da...


Ønsker alle lesere en riktig god langhelg! 
(for de som har det)

2 kommentarer:

  1. Kjempe lurt og dekorativt. Elsket sky-esken din ;-) Håper dere får en flott fridag første dag i mai. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Så fine da. Og kjempe lurt tips!
    Når jeg redigerer bildene mine på instagram bruker jeg camera+ evt instapicframe :-)
    Koselig at du syns det. Klem fra meg.

    SvarSlett