lørdag 14. september 2013

Stua vår - Velkommen inn!

En liten fortsettelse på omvisning i huset vårt... nå stua.




Bretta papirfugler inspirert av Marie Friis. Måtte bare prøve da jeg så innlegget til Marie. Husker så godt da vi bretta slike når vi var små. Hadde nesten glemt de helt ut.






Vi hadde lenge en stor BESTÅ-sekjson med TV og vitrineskap og alt på en vegg. Vi syns denne ble litt massiv og var litt malplassert. Dermed endte vi opp med å dele seksjonen i mindre deler. 


Så nå har vi vitrinekskap, tv-benk og skap hver for seg. I tillegg fant jeg disse fine knottene på Bohus som jeg har festet på alle skapene. Syns skapene fikk en helt annen personlighet med disse.


Til slutt en liten svingom i stua for å vise litt mer av helheten...


Ønsker alle lesere en riktig god lørdag!

Hjertelig velkommen til nye følgere. 
Stas og se at tallet vokser!


8 kommentarer:

  1. Så fin stue du har! Fine fargar, lyst og lett og mange flotte detaljar :-)

    SvarSlett
  2. For ei herlig og lys stue du har:) Elsker kontrastene <3
    Fin helg til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Lekkert og lyst! Fint med turkis!

    SvarSlett
  4. Så fin stue du har :)

    Takk for hyggelig hilsen hos meg,
    hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  5. For en flott stue!!
    Herlige detaljer og fine farger:)

    Du ble den heldige vinneren av den ene givewayen min, gratulerer!!
    Jeg sender deg en mail:)

    Ha en fin fin kveld!

    SvarSlett
  6. Herlig blogg du har følger deg videre:)

    Nyt morgen dagen!

    Klem Linda

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg forleden! Blir så glad når noen orker å legge igjen et lite spor! Måtte bare få sagt at overraskelsen fra heimen på bloggen blir forsinket. Det er NIB-damene som har laget en reportasje fra huset vårt, som kommer i deres første e-magasin. Det var planlagt sluppet i går, men så har jeg fått vite at det blir forsinkelser. Sånn er nå det, - poster det når det kommer, så vet du det. Må bare få sagt at jeg synes du har utrolig mange gode DIY-tips her inne på bloggen din. For ikke å snakke om matbilder! Fikk kjempelyst til å prøve den fiskerette i ovnen. En annen ting jeg liker godt er de to gamle stolene dine ved det lille bordet i stua. Så søte de er mot de andre mer moderne møblene. En herlig miks! :-) Riktig god søndag til deg! Klem fra Beate i Skien

    SvarSlett